Frågor & svar

• Hur beställer jag biljetter på denna hemsida?
    Gå till events välj vilken konsert du vill gå på. Klicka på Se mer där finner du KÖP DINA BILJETTER HÄR. Klicka på den och du kommer till en köpprocess. Där väljer du hur många biljetter du vill ha och var du vill sitta osv.Om du hellre vill ha personlig service besöker du Storkyrkans entré öppet 9:30-16.00 varje dag.
  • Hur beställer jag biljetter till flera evenemang?
    Gå till första konserten som du vill köpa biljetter till. Välj biljetter och var du vill sitta. När du kommer till betalsidan ser du uppe till vänster Tillbaka till butiken. Klicka där. Då kommer du tillbaka till där du köpte biljetterna. Uppe till vänster ser du Köp biljetter till andra evenemang här! klicka där och du kommer tillbaka till konsertlistan. Välj konsert, din sittplats. Du kan addera biljetter till olika konserter på det sättet.

• Kan jag återköpa biljetter?
    Tyvärr så har vi inga återköp på biljetterna.

• Vad är de olika leveranssätten på biljetterna?
    Vi har print at home som är skriv ut på egen skrivare, mobilbiljett (tillkommer extra kostnad) och hemleverans (tillkommer extra kostnad)

• Hur ser jag var platserna ligger?
    Du kan se platserna på våra planskisser eller på den klickbara arenan under köpprocessen.

• När har ni insläpp?
    Vi har insläpp 30 minuter innan konserten startar. Observera inget insläpp efter det att konserten startat.

• Hur är det med handikappbiljetter, har ni det?
    Ja vi har handikappbiljetter i båda våra kyrkor. En ledsagare går fritt. Biljetter till handikapplatserna köps via besök i Storkyrkan. Det går också bra att e-posta till info@musikstorkyrkanstjacob.com  ange fullständiga kontaktuppgifter.

• Har ni grupprabatter?
    Ja, vi har grupprabatter. Om du vill utnyttja våra grupprabatter är det enklast att höra av dig direkt till info@musikstorkyrkanstjacob.com. Ange antal, vilken konsert och fullständiga kontaktuppgifter.