Orgelkonsert Passacaglia

S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Välkommen till S:t Jacobs kyrka och orgelkonserten Passacaglia. Casper Wikström spelar Buxtehude, Händel och Bach samt egna verk på den världsberömda Marcussenorgeln.

Orgelkonsert Två svenska romantiker

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till orgelkonserten Två svenska romantiker. Casper Wikström spelar Elfrida Andrée och Oskar Lindberg på Marcussenorgeln i Storkyrkan.

Orgelkonsert Vykort från barocken

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till orgelkonserten Vykort från barocken. Casper Wikström spelar Bach, Buxtehude, Händel och Stanley på Marcussenorgeln i Storkyrkan.

Orgelkonsert Ingivelser

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till orgelkonserten Ingivelser. Casper Wikström spelar Messiaen, Daniel Olson, Pärt, Pachelbel och Vierne på Marcussenorgeln i Storkyrkan.

Orgelkonsert Back to Bach

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till orgelkonserten Back to Bach. Casper Wikström spelar på Marcussenorgeln i Storkyrkan.

Orgelkonsert Lyriska kontraster

S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Välkommen till S:t Jacobs kyrka och orgelkonserten Lyriska kontraster. Casper Wikström spelar Duruflé, Debussy, Franck och Piutti på den världsberömda Marcussenorgeln.

Orgelkonsert En tysk, en fransk och Boëllmann

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till orgelkonserten En tysk, en fransk och Boëllmann. Casper Wikström spelar Bach, Franck och Boëllmann på Marcussenorgeln i Storkyrkan.