S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Välkommen till Julen sjungs in i S:t Jacobs kyrka. Tillsammans med S:t Jacobs Kammarkör, den mångsidiga sopranen Maria Keohane, violinisten och riksspelmannen på träskofiol Lukas Arvidsson samt Mattias Wager på orgel, sjunger vi in julen under ledning av Gary Graden.

S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till Julen sjungs in i Storkyrkan. Tillsammans med S:t Jacobs Kammarkör, den mångsidiga sopranen Maria Keohane, violinisten och riksspelmannen på träskofiol Lukas Arvidsson samt Mattias Wager på orgel, sjunger vi in julen under ledning av Gary Graden.

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm