Mozart med twist

S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Välkommen till konserten Mozart med twist. Johan Hammarström spelar Zsolt Gárdonyi, B Tommy Andersson och Wolfgang Amadeus Mozart på den världsberömda Marcussenorgeln i S:t Jacobs kyrka.

Evenemangs-serie W. A. Mozart Requiem

W. A. Mozart Requiem

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till Mozarts Requiem at Storkyrkan. Medverkande: Stockholms domkyrkokör, Elísabet Einarsdóttir sopran, Mia Klein alt, Carl Unander-Scharin tenor, Arvid Eriksson bas, and Rebaroque under ledning av Johan Hammarström.

Evenemangs-serie W. A. Mozart Requiem

W. A. Mozart Requiem

Evenemangs-serie G. F. Händel Messias

G. F. Händel Messias

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

I 95 år har Messias ljudit under Storkyrkans valv. I år får vi höra S:t Jacobs Kammarkör, Maria Keohane sopran, Kristina Hammarström alt, Wiktor Sundqvist tenor, Karl-Magnus Fredriksson bas, Rebaroque och Maria Lindal konsertmästare under ledning av Gary Graden. Varmt välkomna!

Evenemangs-serie G. F. Händel Messiah

G. F. Händel Messiah

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

For 95 years, the Messiah has resounded beneath the vaults of the Storkyrkan. This year, we will hear S:t Jacob's Chamber Choir, Maria Keohane soprano, Kristina Hammarström alto, Wiktor Sundqvist tenor, Karl-Magnus Fredriksson bass, Rebaroque, and Maria Lindal concertmaster under the direction of Gary Graden. Warmly welcome!

100SEK – 370SEK
Evenemangs-serie G. F. Händel Messias