Evenemangs-serie Möt Lucia i Storkyrkan

Möt Lucia i Storkyrkan UTSÅLD

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Varmt välkomna till Möt Lucia i Storkyrkan med Stockholms musikgymnasium/Kungsholmens gymnasium årskurs 2 under ledning Mikael Wedar dirigent och Adolf Fredriks musikklasser klass 7C & 7D under ledning Fredrik Winberg dirigent.

Evenemangs-serie Möt Lucia i Storkyrkan

Möt Lucia i Storkyrkan UTSÅLD

Möt Lucia i Storkyrkan FÅTAL BILJETTER KVAR

Storkyrkan Trångsund 1, Stockholm

Välkommen till Storkyrkan och luciakonsert. I denna konsert får vi höra den nystartade Storkyrkans Kammarkör under ledning av Helene Stureborg.

Möt Lucia i S:t Jacobs kyrka UTSÅLD

S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Varmt välkommen till luciakonsert med den nystartade ungdomskören Storkyrkans Kammarkör under ledning av Helene Stureborg.

Möt Lucia i S:t Jacobs kyrka UTSÅLD

När det lider mot jul

S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Välkommen till konserten När det lider mot jul. Mattias Wager & Johan Hammarström spelar julsånger och improviserar på den världsberömda Marcussenorgeln i S:t Jacobs kyrka.

Evenemangs-serie Julen sjungs in

Julen sjungs in

S:t Jacobs kyrka Västra Trädgårdsgatan 2A, Stockholm, Sverige

Välkommen till Julen sjungs in i S:t Jacobs kyrka. Tillsammans med S:t Jacobs Kammarkör, den mångsidiga sopranen Maria Keohane, violinisten och riksspelmannen på träskofiol Lukas Arvidsson samt Mattias Wager på orgel, sjunger vi in julen under ledning av Gary Graden.

Evenemangs-serie Julen sjungs in

Julen sjungs in